onsdag 1 maj 2013

Anfall av inspiration...

1:a Maj förflyter i lugnets tecken i hopp om att stoppa en begynnande förkylning.
Maken och Linnean är iväg på vårkonsert och Merry och jag är hemma och slappar. Men så kom den, inspirationen!
Så nu har pelargonerna och novemberkaktusen fått flytta ut på balkongen. Dynor och liknande skall fortfarande tvättas och pelargonerna behöver lite gödning, men en liten stickstund har jag förtjänat nu i min vrå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar