söndag 29 november 2009

Jag, en bloggare?!


Jaha, då ska man alltså börja blogga... Jag som svor att aldrig göra det... Men, men sådant är livet.
Här har jag alltså tänkt att skriva om vad jag sysslar med vid sidan om mitt företag Merry Design, dvs på min fritid. (Huruvida man nu har fritid som egenföretagare...) Här kommer jag att lägga upp lite om de projekt jag håller på med, kurser jag går, och vad jag och hunden hittar på. För detta är även Merrys blog. Här skall vi skriva om våra kurser och andra roliga hundaktiviteter vi är på.

Just nu gör vi inte så mycket. Det har mest varit adventspyssel för hela slanten och eftersom jag just nu har lite tid över så kommer julklappsverkstan gå på högvarv här framöver. Igår satte vi upp adventsstjärnor och ljusstakar och även Merry var med på ett hörn.