söndag 5 maj 2013

Tänk vad lite sömn kan göra!

Det känns riktigt bra nu! Riktigt bra faktiskt! Och vad är skillnaden? Jo, jag sover mycket bättre på nätterna. Prisa Gud för öronproppar. Jag har försökt tidigare och det har fungerat sådär eller inte alls, men nu blev jag väl tillräckligt desperat. Så nu har jag hittat en sort som fungerar. Vanliga orangea.
Jag sover förvisso inte så många timmar som jag nog behöver, men de timmar som jag sover har bättre sömn. Och jag vaknar inte av minsta lilla ljud från lillan, hunden eller maken. Så jag är inte helt slut varje morgon när jag vaknar...
Jag mår så mycket bättre vilket gör att jag tänker inte så tokigt så ofta. Tar bättre beslut liksom. Klarar av att stå emot svårigheter bättre.

Så detta skrev jag igår innan familjen kom hem. Idag känns det inte riktigt lika bra. Linnea har sovit dåligt i natt och således vi andra också... Jag känner mig trött och oföretagsam. Men jag gör så gott jag kan idag. Kanske inte så mycket som jag hade tänkt från början, men det får bli bra så!

Så: jag har min kopp kaffe, mitt sticke och här sitter jag och duger!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar