onsdag 20 februari 2013

Idag har jag bitit i det sura äpplet!

Jag ville klara styra upp den här skutan på egen hand! Men efter flera veckors mindre än mer välmående och riktigt tokiga tankar de senaste dagarna, har jag insett att jag nog inte klarar det riktigt... Så idag gick jag iväg till VC och fick en remiss till min gamla terapeut.
Visst känns det lite som ett nederlag, men som en väldigt god vän sa till mig idag så är det också en styrka att inse sina svagheter och be om hjälp när man behöver det!
Så i väntan på att terapeuten skall höra av sig så sätter jag på Stickpodden och klappar på lite garn, eller stickar lite tankebefriande resårstickning: 3r, 3a, 3 r, 3 à, etc... Det är vad jag orkar med idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar