En väninna visade mig den smartaste neccesären att ha sina stickattiraljer i! Och inte nog med det! Den kommer från Oilily som jag älskar! Så idag kunde jag inte stå emot denna härliga vårliga lilla väska längre!!! Visst, den var lite dyr, men den är såå fin!!! Och så praktisk! Och så fin! Och så... Jag är lycklig!!!
pink pink!
2 dagar sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar