söndag 27 januari 2013

Vinterväntan...

Står och väntar på bussen på väg till första passet med avslappningsyogan. Det snöar ymnigt och det är riktig kramsnö som knarrar under fötterna när man går. Hemma lämnade jag Linnean med mormor som tar hand om nattningsbestyr ikväll.
I instruktionerna till yogan stod det: Ta med varma sockor, kudde och en filt. Verkar som ett lovande avslut på en vecka som så här i backspegeln har varit ganska bra.

Namasté!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar