lördag 26 januari 2013

Tuff start!

Efter nystart i onsdags så har det varit tuffare än jag önskar. Jag har fått in massor av jobb, vilket naturligtvis är bra, men min vana trogen så lovar jag för mycket, vilket är mindre bra. Så nu måste jag jobba mer än vad jag önskar... Då är det svårt att hålla alla goda föresatser. Men efter moget övervägande så lät jag bli träning idag för att åka hem till familjen istället. Imorgon är terminsstart på Yogan och gymmet är inplanerat till måndag och onsdag i nästa vecka. Så det blir nog bra med träning iallafall..!

Och kallt är det!!! Imorse visade termometern -10, och det räcker nog inte. Så jag lämnar er med en värmande bild från i somras. Linnea, i sin "Hubbabubba"-tröja, ute på ängen med Merry. Tröjan är stickad i ett bomullsgarn, Emma, 8/4, efter ett mönster från Coats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar