Så var både julen och nyår över! Tänk vad fort tiden går! Och så mycket pysslat har det inte blivit. Det där garnberget får ligga kvar till nästa år... En stor trötthet har drabbat mig och jag har valt att hörsamma den, vilket gör att jag inte orkar pyssla så mycket. Men lite har det blivit.
Sedan fick vi ju ganska mycket snö här i Södra Sverige precis innan jul och det tyckte vi ju alla om, speciellt Merry. Även om det är jobbigt att bara ha 15cm långa ben när det är 3 dm snö ute...
Nu väntar nytt år med stora omställningar. Exakt vad avslöjar jag inte riktigt än. Jag har fått en hörna i en sybehörsbutik där jag skall sitta och sy, göra lagningar och ändringar, ett par timmar i veckan. Det skall bli skönt att komma ut lite och hoppas att företaget får lite skjuts. Så pysslandet kanske avstannar lite...
Så fina mössa jag kan tänka mig testa sticka lite kottar på nått !!
SvaraRaderaha det bra cina