onsdag 11 september 2013

Merry i fokus

Merry njöt i fulla drag på semestern!
Ett litet tag har vi känt att Merry har verkat lite ledsen. Tyvärr har nog övriga familjens tillstånd smittat av sig lite på vår lilla fyrbening, för nu när Pappan också är tillbaka på banan så verkar även våran Merry lite gladare. Han är framförallt keligare nu och vill leka mer. Men han har nog haft det lite tufft i sommar. Det är inte lätt för en liten York att få ro när man konstant har en kramig, vild treåring hemma... Även om vi verkligen har ansträngt oss för att mer inte skulle bli undanskuffad så har det nog tyvärr skett ibland. Men nu när våra rutiner äntligen återgår till det normala så tror jag även våra lilla fyrbenta vän skall trivas lite bättre! Nu hoppas jag att han och jag skall hitta tillbaka till varandra igen, så jag får tillbaka mattes lilla "gris"! Att vi får lite mer "Merryochmatte"-tid tillsammans.




Så i söndags var vi i skogen för promenad med Merry och hans andra Yorkkompisar. Massor att lukta på och tipspromenad som förnöjelse för tvåbeiningarna, och efteråt blev det korvgrillning och andra godsaker. Och vilket väder vi hade då! Närmare 25 grader varmt och i början av september! Helt fantastiskt! Så både vi och Merry var helnöjda med dagen!!!


Hela fina familjen!
 
 
 
Gott, gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar