måndag 7 december 2009

En bakelse någon?


Vissa projekt är redan igång. Bland annat bakelseprojektet.

Dessa små bakelser är virkade efter ett mönster från Stoff och stil. Och även om jag inte på något sätt är en van virkerska så är de relativt enkla.


Dessa är en julklapp till ett litet flickebarn,
men frågan är om jag inte skall göra en till Merry också med en pip i, med tanke på hur många gånger han springer upp på bordet och stjäler dem...

2 kommentarer:

  1. Oh vilka fina bakelser! Man blir ju riktigt fikasugen =)

    SvaraRadera
  2. Hallå där :)
    Är det här man ska titta in för att se vilka julkappar vi ska få i år :)

    Kram på dig
    Anna

    SvaraRadera